مجمتع تفریحی اقامتی رز

مجتمع رز

آدرس وب سایت:

www.roze.niknahad.net

ویژگی های این وب سایت:

  • یک وب سایت گردشگری، سیاحتی
  • قابلیت هدایت و افزودن مخاطب به شبکه های اجتماعی موجود بر روی تلفن های همراه بلافاصله بعد از نمایش سایت به صورت یک پیغام جداگانه و یا یک پیغام تبلیغاتی
  • نمایش آنلاین موقعیت محل اقامت بر روی نقشه گوگل و ثبت اطلاعات آن در گوگل در راستای SEO (بهینه سازی جستجو در موتورهای جستجوی وب)
  • نمایش گالری عکس شخصی سازی شده
  • قابلیت Responsive جهت مشاهده وب سایت در بهترین حالت روی تبلت و گوشی موبایل

این وب سایت بوسیله پلتفرم وردپرس پشتیبانی شده و یک وب سایت گردشگری تفریحی می باشد. مجتمع تفریحی اقامتی رز در استان گیلان و در فضایی زیبا امکانات اقامتی و تفریحی را فراهم کرده و همچنین قابلیت رزرو در زمانهای تعطیلات.

باغ شهر ماکلوان که به زبان تالشی ماکلان تلفظ می‌شود یکی از شهرهای جدید استان گیلان و مرکز بخش سردارجنگل فومن است که در فاصله ۳۵ کیلومتری رشت و ۱۰ کیلومتری شهرستان فومن و ۲۰ کیلومتری شهرک تاریخی ماسوله قرار دارد.

این شهر از پایگاه‌های اصلی مبارزاتی سردار جنگل، میرزا کوچک خان جنگلی بوده و مردم این شهر و روستاهای توابع به زبان تالشی سخن می‌گویند. جنگ ماکلوان اولین نبرد مسلحانه جنگلیها با قوای روسیه و آغازی بر نهضت جنگل بود.
ماکلوان در خرداد ماه سال ۱۳۹۱ از تجمیع ۲روستای ماکلوان پایین و ماکلوان بالا به عنوان مرکز بخش سردار جنگل به عنوان شهر ماکلوان به تقسیمات کشوری افزوده شد.