وب سایت وحدت آوران

وحدت آوران

آدرس وب سایت:

www.vahdatavaran.ir

ویژگی های این وب سایت:

  • یک وب سایت خبری شامل اطلاعات و خدمات ارائه شده توسط آن هلدینگ
  • یک وب سایت فروشگاهی، دارای قابلیت فروش برای برخی محصولات از جمله صنایع دستی
  • دارای بخش تست روانشناسی کار جهت انتخاب شغل مناسب با بررسی و ارائه پاسخ خصوصی توسط مشاوران روانشناسی کار. همچنین پرسش نامه های آنلاین به صورت فرمهای مجزا برای ادمین ارسال می شود
  • معرفی و خدمات هلدینگ به صورت ارائه خلاصه فعالیت
  • قابلیت Responsive جهت مشاهده وب سایت در بهترین حالت روی تبلت و گوشی موبایل

وب سایت وحدت آوران یک هلدینگ در زمینه ثروت آفرینی و خلق ثروت بوسیله طرح های نو و کاربردی می باشد. همچنین این وب سایت دارای بخشی با عنوان ازمون روانشناسی شغلی می باشد که مخاطبین با ورود و شرکت در ازمون، علاقه و موضوع شغلی مناسب خود را پیدا خواهند کرد.

دانش کار چیست؟ در دهه های اخیر الگوهای مناسبی برای ارتباطات، افزایش درآمد، پیشرفت در کار و کسب، انتخاب رشته و … ارائه شده است. اگرچه تمامی این الگوها صحیح می باشند اما چرا افراد مختلف به نتیجه یکسانی نمی رسند؟ این امر مربوط به شناخت خود فرد است. اغلب برای افزایش سرمایه ی خود، الگوهای مختلفی را امتحان می کنیم اما نتیجه ی مطلوبی را به دست نمی آوریم.

به جهت بدست آوردن شناخت، حتی از بعد اقتصادی نیز، نیاز به آگاهی از رفتارهای خود و دیگران داریم. رفتارهای وجودی انسان ها امریست ذاتی و افراد به دلیل قرار گرفتن در اجتماع و خانواده الگوهای رفتاری متفاوتی خواهند داشت. شناخت این رفتارها نیاز به علم روان شناسی دارد که آموزش آن با صرف زمان زیاد و طی دوره های مهارتی بدست می آید. از این رو، برای دستیابی سریعتر به این مهارت، سعی داریم برای شناخت خود و پرسنل و فرزندمان رفتارها را با نرم افزار کاربردی و دقیق «دانش کار» تحلیل کرده.