وب سایت کانون بازنشستگان استان قزوین

کانون بازنشستگان قزوین

آدرس وب سایت:

http://qzvkanoon.ir

صفحه اصلی

ویژگی های این وب سایت:

  • یک وب سایت خبری شامل اطلاعات و خبرهای مرتبط با حوزه سلامت و بازنشستگان
  • مدیریت توسط کاربران اختصاصی صاحب وب سایت – قابلیت تعریف کارشناسان هر شهرستان به عنوان کاربر جهت ثبت و ویرایش اخبار به صورت online در بخش ویژه شهرستان، در هر زمان و مکان بدون نیاز به پشتیبان یا طراح وب سایت
  • گالری عکس Multilayer
  • نمایش آنلاین موقعیت محل کانون بازنشستگان بر روی نقشه گوگل و ثبت اطلاعات آن در گوگل در راستای SEO (بهینه سازی جستجو در موتورهای جستجوی وب)
  • قابلیت Responsive جهت مشاهده وب سایت در بهترین حالت روی تبلت و گوشی موبایل

یک وب سایت سفارشی جهت انتشار اخبار کانون بازنشستگان استان قزوین و ثبت اعضا و ارائه خدمات رفاهی و بیمه ای به بازنشستگان تامین اجتماعی و خانواده آنان.
به همراه پشتیبانی کامل وب سایت و ثبت جلسات و اخبار کانون بازنشستگان

کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی استان قزوین با عنایت به ماده ۱۳۴ قانون کار ابتدا کانون های شهرستنی از بین بازنشستگان هر شهرستان با هدف تجمیع و هماهنگی کانون های شهرستانی و وحدت رویه این کانون ها در انجام مکاتبات و امور مربوطه جهت احقاق حق بازنشستگان و مستمری بگیران گرامی استان تشکیل گردید. این کانون حداقل با  ۵ کانون شهرستان که از بین اعضای هیئت مدیره هر کانون با آراء اعضای مجمع عمومی متشکل از هیئت مدیره های کانون های شهرستانی تشکیل گردید.

اولین مجمع عمومی در سال ۷۱ برگزار شد. و در تاریخ ۹۴ نیز ساختمان مرکزی این کانون واقع در قزوین بلوار آیت ا… خامنه ای خریداری گردید. در پایان هر دوره طی مجمع عمومی متشکل از اعضای قانونی ( هیئت مدیره ها) ارائه بیلان مالی و عملکرد دوره گذشته برگزار و در نهایت تجدید انتخابات می گردد.